Termék lista, főbb szempontok bemutatása az ár-érték arány tekintetében.

Irodaszék webáruház

KOSÁR
kosár
Kosara üres.

Irodaszék kínálatunk
Vevői garancia:

Az általunk forgalmazott székek típustól függően 1, 2, illetve a Rim-Dauphin székek 5 év garanciával rendelkeznek.
Garancia lejárta után, a nálunk vásárolt székek alkatrész ellátása is megoldott, amennyiben ez szükséges, de nem jellemző

Elérhetőség:

Tel: 1/210-7096
Fax: 1/209-9316
Mobil: 20/432-2220
E-Mail: szekek@irodaiszekek.hu

Összeszerelés:

A székek többsége főbb egységeire bontva érkezik, ezért összeszerelésük egyszerű.

Külön kérésre a helyszínen összeszereljük az alábbiakban foglaltak alapján:
1-5 darab esetén: 950 Ft +Áfa/db
5-15 darab esetén: 750 Ft +Áfa/db
15-35 darab esetén: 500 Ft +Áfa/db

  1. Irodaszék, tárgyalószék webáruház
  2. Vásárlási és szállítási feltételek

Vásárlási és szállítási feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a REDOLA KFT. (Budapest, 1081 Kiss József u. 5. Adószám:14400018-2-42 továbbiakban: Szolgáltató) és az elektronikus szolgáltatást igénybe vevő vásárló (a továbbiakban: Vásárló) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (továbbiakban: Felek)

1. A Szolgáltatóról

1.1. A webáruházat olyan szolgáltatásokkal és lehetőségekkel igyekeztünk felépíteni, hogy Vásárlóink minél egyszerűbben megtalálhassák, kiválaszthassák és megvásárolhassák a keresett terméket. Az webáruház funkcióit igyekeztünk a felmerülő igényekhez igazítani, és ezen túlmenően próbáljuk megkönnyíteni, segíteni a vásárlást. A legmegfelelőbb termék kiválasztásának elősegítésére, igyekszünk Vásárlóinknak a lehető legtöbb információt nyújtani a kiválasztott termékekre vonatkozóan. 

1.2. A webáruházat az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (”Ektv.”) alapján szolgáltatóként társaságunk működteti. 


2. Társaságunk Ektv 4.§-ban előírt kötelező adatszolgáltatása


REDOLA Kft.


Felhívjuk Vásárlóink figyelmét, hogy IRODASZÉK BEMUTATÓTEREMMEL NEM rendelkezünk!


• székhelye: 1081 Budapest, Kiss József u.
• telephelye: 1116 Budapest, Hunyadi János út 162. D. épület. (iroda)
• a szolgáltatót nyilvántartásba bejegyző bíróság vagy más hatóság megnevezése Fővárosi Bíróság mint Cégbíróság
• cégjegyzékszáma vagy nyilvántartásba vételi száma: 01-09-902141
• adószáma: 14400018-2-42
• pénzforgalmi száma: 11742111-20056694
• képviselője: Rédl Andrea
• elérhetőségek: telefon: 361-9395 fax: 209-9316
• e-mail: redola@redola.hu

 

3. Vásárlóinkról


• 3.1. Webáruházunkban megtalálható bármely áru vásárlója lehet bármely, szolgáltatásainkat igénybe vevő természetes személy, jogi személy és jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet.
• 3.2. Leendő vásárlóinkat kérjük, hogy első vásárlásuk előtt regisztrálják magukat. A regisztrációval vásárlónk tudomásul veszi a ”Vásárlási feltételekben” foglaltakat.


4. Vásárlás, megrendelés

• A webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon. A Felek közötti szerződés a Kosár tartalmának megrendelése ikonra kattintással, majd a megrendelő adatlap valamennyi kötelezően kitöltendő mezőjének kitöltését és a beírt adatok ellenőrzését követően, a vásárlási feltételek elfogadásával jön létre. A megrendelést követően lehetőség van egy tetszőleges felhasználónév és jelszót megadására, így a következő megrendelés leadásakor nem szükséges az adatmezőket újra kitölteni. A felek között ily módon, magyar nyelven létrejött szerződés, írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 3 (három) hónapig őrzi.


5. Jogi és e-környezet

• 5.1. Webáruházunkból történő vásárlásokat az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény Ektv. továbbá a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.(II.5.) Korm.rendelet, a fogyasztóvédelemről szóló 1997.évi CLV. törvény, valamint a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959.évi IV.törvény szabályozza. 


6. Árak

• 6.1. Webáruházunkban feltüntetett valamely szolgáltatásunk kizárólag akkor ingyenes, ha az külön feltüntetésre kerül, ellenkező esetben annak igénybe vételéért minden esetben az ott feltüntetett ellenértéket kell vásárlónknak megfizetni. Társaságunk szabadon élhet az árváltoztatás jogával. Az árváltozások akkor lépnek életbe, amikor a webáruházban online megjelennek. A közölt árak az ÁFA összegét nem tartalmazzák, a kosár tartalmának megjelenítésére kattintva, a nettó és a bruttó ár is külön feltüntetésre kerül. Az árak minden esetben a Magyar Köztársaság törvényes fizetőeszközében kerülnek megállapításra. 
• 6.2. A közölt árak a házhozszállítás költségeit nem tartalmazzák. További szállítási feltételeket lásd a 9. Házhozszállítás feltételei és díjai pontban
• 6.3. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az vásárló elállhat vásárlási szándékától.


8. Fizetési feltételek

• 8.1.Természetes személy, Fogyasztó esetén: Amennyiben a szállítási cím budapesti a Fogyasztó előlegszámla ellenében előre banki átutalással kiegyenlítheti a vételárat, vagy a szállításkor készpénzben fizethet. Vidéki szállítási cím esetén csak előlegszámla ellenében előre banki átutalással fizethet.
• 8.2. Jogi személy esetén, Céges vásárlóink esetén: Amennyiben a szállítási cím budapesti Céges vásárlónk az előlegszámla ellenében előre banki átutalással kiegyenlítheti a vételárat, vagy a szállításkor készpénzben fizethet. Vidéki szállítási cím esetén előlegszámla ellenében előre banki átutalással fizethet.
• 8.3 Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy nagyobb összegű megrendelés, vagy egyéni specifikációjú termék gyártása esetén előleget kérjen.
• 8.4 Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a fentieket a Vásárlóval egyeztetve egyénileg módosítsa.


9. Házhozszállítás feltételei és díjai

• 9.1. Díjmentes házhozszállítást biztosítunk ügyfeleink részére Budapest területén amennyiben a rendelés értéke eléri a nettó 15.000 Forintot. Az ettől kisebb értékű megrendeléseket Budapestre 1.500 Ft+Áfa áron szállítjuk házhoz. Lehetőség van személyes átvételre is előzetes időpont egyeztetéssel. A vidéki kiszállítást futárszolgálattal bevonásával biztosítjuk.- bruttó 250.000 forint alatti megrendelés esetén bruttó 3.000 forintos szállítási díj ellenében

   -  bruttó 250.000 forint feletti rendelés esetén díjtalanul szállítunk országszerte bárhová.


• 9.2. A visszaigazolásban vállalt határidőn belül történő teljesítésért mindent megteszünk. Ha a szerződést ennek ellenére mégsem tudjuk teljesíteni, mert az áru mégsem áll rendelkezésre, haladéktalanul tájékoztatjuk vásárlónkat, és részére a már megfizetett összeget visszatérítjük.


10. Jótállás, Szavatosság, Garancia

• 10.1. Az egyes termékek forgalmazása mindenben megfelel a hatályos magyar jogi előírásoknak. Az általunk eladott termékekre biztosítjuk a vásárláskor hatályban lévő jogszabályokban előírt szavatosságot és jótállást. A garanciális igényt minden esetben az ügyfélszolgálatnál kell írásban bejelenteni. 
• 10.2. A webáruházunkban forgalmazott bizonyos tartós fogyasztási cikkek kötelező jótállásáról a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet utasításai az irányadóak. A 72 órás cseregaranciával élhet a vásárló, ha a rendeltetésszerű használatot a meghibásodás akadályozza. A kereskedőnek jogában áll a vásárolt termékkel kapcsolatos jelzett hibát felülvizsgáltatni a szakszervizzel vagy gyártóval, és abban az esetben, ha a hiba a nem rendeltetésszerű használatra vezethető vissza, a javítási költség a vevőt terheli.
• A webáruházban minden forgalmazott áru képe és lényeges tulajdonságait feltüntető termékleírása megtalálható. Vásárlónk megrendelésének visszaigazolásával egyidejűleg írásbeli tájékoztatót is kap a Korm.r. által előírt 2.§-a szerinti kötelező tartalommal. 
• Az írásbeli tájékoztató tartalmazza a vállalkozás azonosításra alkalmas adatai mellett, a kiválasztott termék lényeges jellemzőit, az árát, annak járulékos terheit, esetleges szállítási illetve postaköltségét, továbbá a szállítás és teljesítés feltételeit, tájékoztatást tartalmaz a vállalkozás ajánlati kötöttségének idejéről, illetve a fizetési-, és egyéb szerződési-, feltételekről, továbbá az elállás jogáról.
• 11.2. A forgalmazott termékek – ahol ezt a hatályos jogszabályok előírják – magyar nyelvű árutájékoztatóját és használati utasítását az áruhoz mellékeljük. Ha véletlenül nem kapná kézhez az áruval együtt a kötelező használati utasítást, azt azonnal – mielőtt az árut használatba veszi – jelezze ügyfélszolgálatunknál, pótoljuk. 

• 11.3. Amennyiben a webáruházunkban található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, a portálon közölteknél több információra van szüksége, kérjük, forduljon bizalommal telefonos ügyfélszolgálatunkhoz.

Felhívjuk szíves megrendelőink figyelmét, hogy a megrendelésre gyártott termékek ( irodaszékek, bútorok) megrendelésekor kiválasztásra kerülő színmintáinak megjelenítése a különböző monitorokon eltérő lehet a valóságban használt szövetek és bútorlapok színétől. Azon megrendelőink akiknek hangsúlyos a szövet / bútorlap színének pontos kiválasztása, az ügyfélszolgálati elérhetőségeken egyeztetve irodánkban megtekintheti a valódi szövet / textil / bútorlap mintákat. A web áruházon keresztül kiválasztott szövetek módosítására a gyártás megkezdése után nincs lehetőség. A téves színválasztásból eredő reklamációt nem tudjuk elfogadni. ( azért biztosítjuk a személyes szövetválasztás lehetőségét, hogy az ilyen tévedéseket elkerüljük) A székeknél újra kárpitozásra általában van lehetőség, azonban ennek költségei a megrendelőt terhelik.






12. Ügyfélszolgálat

A Társaság a vevői igények kielégítésére telefonos ügyfélszolgálatot működtet, amelyet a vevők a következők szerint érhetnek el:
Ügyfélszolgálat nyitva-tartása: hétfőtől - csütörtökig 8-16:30, pénteken 8-14:30, hétvégén zárva 
Postacím: 1116 Budapest Hunyadi János út 162.
Telefon: +36 (1) 361-9395 begin_of_the_skype_highlighting INGYENES +36 (1) 361-9395 end_of_the_skype_highlighting, 06-20-432-2220, 06-20-434-2222
Telefax: +36 (1) 209-9316
Internet (webcím): www.irodaiszekek.hu
E-mail: szekek@irodaiszekek.hu

 







13. Vevő elállási joga

• 13.1. Amennyiben vásárlónk természetes személyként regisztrált, a szerződéstől számított 8 (nyolc) munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. Az elállás joga attól a naptól kezdődően gyakorolható, amikor a vásárló az árut átvette. Az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatos költségek a vásárlót terhelik. Webáruházunk az áru ellenértékét legkésőbb az elállást követő 30 (harminc) napon belül téríti vissza. Vásárlónk nem gyakorolhatja az elállási jogát: olyan áru értékesítése esetén, amely a vásárló személyéhez kötött, illetve amelyet a vásárló kifejezett utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza, ill. ha a csomagolást a vásárló már felbontotta.


14. Az e-szerződésről

• 14.1. Az e-szerződés megkötésének, illetve magának a szerződésnek a nyelve a magyar.
• 14.2. A szerződéskötéshez szükséges, egymásra épülő technikai lépéseket a rendszer automatikusan kínálja fel vásárlóinknak. A folyamatot a vásárló a megrendelés elküldéséig bármikor megszakíthatja. A megrendelés elküldését megelőzően vásárlóinknak lehetősége nyílik az általa bevitt adatokat ellenőrizni és az esetleges adatbeviteli hibákat javítani. Vásárlónk által elküldött megrendelés szerződéskötésre irányuló jognyilatkozatnak minősül. Az e-szerződés akkor jön létre, amikor a megrendelés általunk történő – nem az automatikus, hanem a részletekben egyeztettet - visszaigazolása vásárló partnerünkhöz általa hozzáférhetően megérkezik. Amennyiben ez a megrendelés elküldésétől számított 48 órán belül sem érkezik meg, partnerünk mentesül az ajánlati kötöttség alól.
• 14.3. A megrendelés és a visszaigazolás útján létrejött e-szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, amit a webáruház iktat és archivál, az utóbb, 3 hónap időtartamon belül hozzáférhető.
• 14.4. A szerződő felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseiket tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezésére, szerződő felek értékhatártól függően a Pesti Központi Kerületi Bíróság, illetve a Fővárosi Bíróság kizárólagos illetékességének vetik alá magukat.


15. Szerzői jogok, adatvédelem

• 15.1. A webáruház oldalain található összes adat, információ és a honlap design-ja, felépítése a honlapon látható formában szerzői jogi védelem alatt áll. Ezen elemek jogtulajdonosi hozzájárulás nélküli felhasználása a szerzői jogok megsértése miatti jogkövetkezményekkel jár.
• 15.2. Az ügyfelek adatainak kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény mindenkor hatályos rendelkezései az irányadóak. A rendelkezésre bocsátott adatokat célhoz kötötten, kizárólag a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja, azokat harmadik félnek nem adja ki. Társaságunk a webáruház üzemeltetőjeként az oldalak használata során, betartja a vonatkozó adatvédelmi törvények és rendelkezések előírásait.

 



Redola Kft. | Telefon: 1/210-7096 |

hu.wikipedia.org/Forgószék | hu.wikipedia.org/Masszázsfotel | irodaszek.lap.hu